torsdag 6 september 2012

Nya karriär!!

Ibland dimper det liksom bara ner något som ger hopp om att förändra allt!
En ny chans...till mig!!
Men...ändå blir jag en aningen förvirrad...
Det var ju många år sen jag fick erbjudanden som dessa...

Sälja jultidningar! I min ålder?!?!
Men visst lockar ny telefon, I-pad och kamera... Det är ju sånt jag bara drömmer om idag.
Julpengar får man ju tydligen OCKSÅ! Hm...

Annars så var Monstret vi har här hemma lite slarvigt igår och lämnade tydliga spår efter sig, och något som varit borta väldigt länge hittades

Titta! Nere i bilfickan ligger... en massa prylar...

och MIN NAMNSKYLT!!




Så glad blev jag! Men jag antar att vår nye DC - Distriktschef blir ÄNNU gladare... (Ja, detta var lite internt! Blev påhoppad om min avsaknad av namnskylt under presentationsmötet...) Så igår kunde jag jobba och vara så fin i namnskylten min!

Tyvärr hann jag inte med någon träning. Var inte hemma förrän vid 22-tiden pga inventering.
Så nu ska jag bege mig ut...kanske ta Milenrundan, men med barnvagn.
Sol ska jag fylla på med i allafall!

och Förresten, Är det någon som vill köpa jultidningar?

1 kommentar:

  1. Hoppas du kom ut på din runda och fick lite skön sol, alltid bra att boosta upp med i höstmörkret! Och tack för alla fina kommentarer, det värmer mycket ska du veta!! Kärlek fina Jessica!❤❤❤

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)