måndag 10 september 2012

Åh kniiip!

Skitnöjd!
Kämpade på som tusan och slet som ett djur!
Kul det var! Härligt pass som Nettan bjöd på idag!
Knät funkade bra, det vara bara vid de djupa knäböjen som det sa stopp och vid vissa stretchövningar. Bra!

Så här glad var jag innan:
Lika glad var jag genom hela passet! Så här trött var jag efter...
 Svettig och så snygg!
Jag har en fantastisk träningskompis som kämpar på i alla lägen, och man behöver inte vara rädd för att pusta och stånka högst när dte är som jobbigast...för det gör hon ;) Hon kan uppfattas som lite grinig emellanåt men det beror mest på att hon är fokuserad! Idag hade vi varsin bil eftersom vi kom från olika håll. Hon åkte före mig...
 Men helt plötsligt så tvärnitade hon och kastade sig ut framför min bil och ropade:
"- Vi springer imorgon  va?"
"-Ja!" ropade jag till svar, men jag vet inte om hon hörde mig för hon hade redan gasat iväg...
Men stolt är jag över henne! Bra kämpat ikväll lilla Mamma! Ses i löparspåret imorgon då!



1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)