söndag 2 september 2012

Fullproppad

helg...Men nu ska jag väl pusta ut lite... eller så ska jag träna...
Superförkyld är jag med, och imorgon ska jag jobba... kanske bättre att vila
Det är bara att konstatera att klockan nu är 20,34 och det är mörkt ute...
Men jag antar att ni inte vill höra mitt gnäll så därför kommer lite bilder från denna helg:

Kollegan och jag i målartagen i lokalen!

Plockat äckliga fästingar på stackars vovven. Hatar de små kräken!

Fått ett finfint paket i posten!

Även snygga skor från Heppo damp ner!

Inhandlat en träningscykel och påbörjat rehabträningen!

Även testad gumminbanden!

Tjurat lite på mannen...

Jobbat och druckit många koppar kaffe... det behövdes....
Är dökär i mina nya fina kängor!

För alla intresserade kan jag även berätta att det nu är 28 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)