måndag 10 september 2012

När förväntningarna är för höga

Såå skönt! Ledig måndag! Tror det är det allra bästa!
Skönt stel i kroppen efter gött pass igår (10 km cykel på 20,44 minuter, knärehab, gummibandsprogram med rodd). Ikväll börjar Core-träningen igen! Välkommen Träningshösten 2013!
20 dagar kvar till start...

Lediga måndagen skulle ägnas åt lingonplock! Lille Bus och jag!
Hittade något på vägen...

Spännande...

Älskar Blåbär! Lycka att kunna plocka själv!

Men blir lite trött i mössan efter att traska omkring i skogen.

Ja, jag med! Promenaden blev 2,75 km och jag testade att jogga "lite lätt" ca 300 meter när Bus hade tappat/slängt nappen... Det artar sig!

Var femte damernas...typ
Det var lingon som jag hade tänkt plocka! Hade förväntat mig massor... hade planerat koka sylt, göra lingondricka, baka lingon och kolapaj till jobbet... men resultatet blev 1 dl lingon och 3 liter blåbär...Vad gör man??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)