onsdag 26 september 2012

Drömma kan man ju alltid...

Vad mörkt och tråååkigt det är där ute...
Tycker allt börjar bli lite motigt nu... bara en massa skit och så energi som sipprar ut från olika håll...
Är det inte det ena så är det andra liksom...
Skulle bara vilja hoppa fram ett par veckor..ocg bara ha bra och roliga saker att tänka tillbaka på i bagaget...
Drömma kan man ju alltid...

Har iallafall besökt världens "bästa" doktor idag! Snygg var han också...(trots att han gott och väl hade passerat 60...) Men iallafall, det var liksom inga bekymmer och han hade lösningar som ingen annan någonsin har tänkt på... Så nu har man bunkrat upp nya mediciner! (ja, jag är ju en levande medicinskåp snart...)
Sen till jobbet. Osminkad...och snyggare än vanligt...eller inte...god damn vad jag ville bara hem och gömma mig...
Efter jobbet hade jag lovat store sonen ett löpträningspass. Han ska ju springa knatteloppet på Lidingö på söndag. Det duggregnade lite och klockan var en si så där...19,20
Vi kom 300 meter sen blev den store lille killen mörkrädd och ville hem...så vi vände...
Dagens träning blev alltså 600 meter löpning. Och ja, jag sprang hela vägen!
Ser bra ut!
Sista löppasset innan söndagen...

Igår lovade tv-vädret detta:
Idag hade dom ändrat sig... Tur att man springer bäst i regn och blåst då...

Sen så var det här med ögonbrynen igen...ahhhhgrrrrr. Jag hatar ögonbryn!!! Önskar jag vore en blondis som ville tatuera in ögonbryn, istället för en mörk och buskig Svettlana med grym ögonbrynstillväxt...
ja, ja...drömma kan man ju alltid

1 kommentar:

  1. jag älskar ögonbryn! haha, nä kanske inte exakt så, men jag tycker ögonbrynen är en viktig och vacker del av människan :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)