tisdag 4 september 2012

En tisdag i regn

Gissa vad jag har idag!!!
Jo - TRÄNINGSVÄRK!!!
Så j-kla gött!!

Kom hem sååå trött efter 10 timmar på jobbet. Hoppade på träningscykeln, trampade på för fullt 5 km på 10 minuter (sen sa knät stopp, känns som om där är gränser...typ...) efter det körde jag styrkeprogrammet från sjukgymnasten innan jag avslutade med hela... svimma inte nu...30 armhävningar, och rodd med gummiband i 10 minuter. Det är så skönt att få komma igång igen, trots att det känns som lite för klent än så länge. Men nästa vecka börjar äntligen Core och Zumba igen!

Idag är jag och Vilde Bill lediga... Han vill bara sitta här och titta:
Så skönt för mig för då kan ju jag sitta här, vid datorn!
Hade tänkt ta en lingonplockarrunda, men regnet och min fin fina förkylning ger inte så bra vibbar.
Kanske städa lite då... eller något annat kul.
Planera lite inför söndagen också. För då äntligen efter lååång tid kommer de där gänget från K-sjö! Underbart!!

Ha en bra dag där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)