torsdag 25 december 2014

Vet ni...

Jag är faktiskt ganska trött på det här.
Trött på att känna mig "värdelös" och som en utomjording.
Kanske är det "krisen" efter den gågna födelsedagen för några dagar sedan... Eller så är det bara rätt i tiden att göra något... NU!
Gav mig själv en julklapp med syfte att gå i rätt riktning


Jag har faktiskt redan börjat göra mina val... Som tex julfirandet... Och jag har börjat Radera "vänner" på facebook som inte ger mig någonting... Tränar på att säga nej och säga ifrån när jag tycker nått är fel. Någonstans ska man ju börja 😉

Mitt år 2015 ska bli ett kanonår!! 
Det ska inledas med fest och glitter!
En 40 års fest blir det, med bara härliga vänner som jag tycker om! Ska bli så roligt!
Det nya året ska också innehålla mycket härlig träning och utmaningar!
Det blir resor och äventyr!
Jag tar examen och framtiden är 
min!

Så nu lämnar vi snart skitåret 2014 bakom oss!
Bara äta upp de sista bitarna av julgodiset, elda upp de sista juleljusen. Sen... Är det dags!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)