söndag 14 december 2014

Hello Kongo!

Idag sålde vi Kian... Äntligen!
Vi firade med ett besök på O'learys och mumsade i oss klabbuga ribs. Gött var det! Mannen min satt tyst en stund, stirrade ner i bordet...
Och utbrast sedan:
"-Den här bordsduken kan man använda till en sån där julgransmatta som Ernst gjorde. Synd att vi inte har någon riktig gran.."
Ja... Vad säger man?
Han fick mig tyst i allafalll, i några minuter innan jag började gapskratta! Ett sånt uttryck från mannen hör man verkligen inte varje dag... Trodde inte ens att han tittade på Ernst...

Efter maten tog vi oss an Hobbit 3

Som den Tolkiennörd som jag är så skulle jag kunna skriva en hel uppsats om filmen... Men who cares liksom.

På vägen hem hämtade vi upp ytterligare ett paket på posten med grejor till partyt!
Ny blir det pysselverkstad hela veckan för att få till det bästa Minecraft-partyt evva!!
Kan knappt hålla mig! Ääääääälskar ju att hålla på! Men måste bara ta tag i lite skolarbete först... Tröööööökigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)