måndag 15 december 2014

Tourn.se eller det Första steget...eller var det femtioelfte?

Det här med att tjäna pengar, det är ju alltid lockande!
Man läser ju dagligen om alla dessa bloggare som är så framgångsrika och som det går så bra för.
Jag gillar att skriva. Vågar inte alltid skriva det jag egentligen vill och känner. Man måste ju kunna stå till svars för det också... där ute i det dagliga livet. Skulle vilja skriva böcker, reportage... Det är typiskt att man alltid varit för feg för att våga... Journalist...Författare... Men nu iallafall Bloggare!
Målet är att blogga mer och om viktiga saker. Saker som familjen, min träning, vardagen, festligheter, saker som berör, roliga saker... och om mat!
Där har vi drömmen...

Nu har jag kommit i kontakt med tourn.se!
Mycket spännande!
Tourn.se är en tjänst som sammanför företag och bloggare. Det innebär en tjänst där bloggare kan tjäna pengar med samarbeten tillsammans med företag, som man själv väljer.
Visst låter det bra!
Värt att prova tycker jag! Och så är jag ett steg på väg mot mitt drömmål!
Och ni kan se fram mot spännande recensioner och kanske någon tävling framöver.
Vad sägs om det??
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)