torsdag 18 december 2014

Jag kräver handling nu!!

Det är dags att ta tag i det här igen!
Höstens låååånga sjukdomsperiod har däckat mig totalt.
Kroppen värker och vill inget...
Huvudet värker och jag kan inte sova...
Saknar mina rundor i skogen!
Men nu kan jag inte skylla på lunginflammation eller kräksjuka längre...
Inte ens mörkret och regnet!
Det här mer efter nyår... DÅ!! Är inte något för mig!

Jag kräver handling nu!!

I will do this because it's my desire

Alltid finns det ju några små detaljer som gör att man...tvekar...
Nu snackar jag inte om latheten eller #alfredsminecraftkalas...
Utan om det faktum att jag bor mitt i skogen. Det är mörkt ute nu! Jag är jättemörkrädd!
Så vad gör man?
Jo, nu har jag utmanat mina närmaste grannar i en julutmaning!
5 km varje dag i 10 dagar! Start måndag den 22/12
och gissa... De hängde på!
Så nu ska vi ut och traska och börja jobba upp oss mot toppformen igen!
En av grannarna kom dock med en egen utmaning... Om hon ställer upp på detta så ska vi följa med och "lyfta skrot" (hennes egna ord) minst en gång i veckan nästa år...
Vad gör man?? Klart man hakar på där!
Så nu är jag lite taggad!
Och ska nu tjuvstarta lite med att hoppa på min träningscykel och ta en runda i mitt gym.

Nuuuu köööör vi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)