lördag 27 december 2014

Spyfärdig

Vet ni hur mycket jag har vräkt i mig idag??
Choklad som aldrig verkar ta slut...
Knäck (aldrig mer koka dubbel sats! -note to self!), kola, saffransbullar och allt har sköljts ner med julmust..i mängder. Och så lite chips och ostkrokar på detta, för att balansera upp det söta med det salta.
Jag mår illa av mig själv!
Men tyvärr är det så... Börjar jag så kan jag  inte sluta...
Dagen började ju så bra...
Snö och utelek! Längtan efter snön gjorde att jag nästan drog på mig längdskidorna...försöka kan man ju alltid. Men det var ingen idé... Det var helt enkelt för lite snö... Tror jag ska emigrera... På allvar!!
Sen nyttig kycklingwok med ris!
Så slog jag till med ett besök på blocket.se ...och hittade precis det jag ville ha, som jag "drömt" om så länge!
Mannen fick sköta buisnessen och efter ett godtaget rejält skambud så var den min!

The Crosstrainer! (givetvis ville alla testa och undersöka!)
Nu jedrans!!!
Tänkte jag och var verkligen laddad till tusen! 
Sen började det.. Svulleriet...
Men i morgon.. Då börjar jag! Då ska jag och min nya kompis leka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)