tisdag 30 december 2014

Mice en place

Idag är återigen en dag av förberedelser och planering av bus! 
Mat som ska förberedas och dryck som ska kylas.
Inventering av tallrikar till alla rätter
Servetter ska vikas, silvret ska putsas... Nej det skiter jag i. Har inget sånt silver. Nån måtta får det vara!
Men glas ska inventeras...
Ett till varje rätt...
Tänk att man inte ens äger vitvinsglas...
Som ansvarig för maten på nyårsfesten är risken så stor att denna Ikka går helt Bananas! Och jag saknar mina dagar i restaurangköket! Drömmen om det lilla hotellet... Ja, det bara svallar över mig! 
Tänk om man...
Nepp dags att fokusera lite!
Men eftersom menyn är lite hemlig än så länge, så kommer den presenteras vid annat tillfälle.

Mot det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)