torsdag 8 november 2012

Redo!

Den här veckan har bjudit på lite oplanerade grejor och därav brist på bloggtid.
Är ofantligt trött på sjuka barn, själviska människor, latmasken och höstmörkret!
Nu drar jag på en liten minisemester!
En weekend i storstan! Underbart!
Latte, ett glas vin, god mat på mysig restaurang, lite shopping, hälsomässa... Längtar!
Skönt att få komma ifrån lite och pusta ut från mammalivet, och bara få vara några dagar. Men jag saknar redan nu mina underbara killar och jag har inte ens åkt än...
Måste även meddela att tyvärr klarade jag inte utmaningen 10mil10dagar...Det är med sjuka barn gör det inte så lätt att få till sträckorna som krävs. Men jag gillar tanken och ska köra utmaningen inom snart framtid (när alla är pigga och krya)
Sen drömmer jag om en resa till New York i vår. Vore inte helt fel att åka "hem" en sväng och hälsa på! (Ska nog skriva upp på tomtelistan...)
Nu hopp i säng och få lite skönhetssömn. Vill ju inte skrämma slag på folk med mina stora svarta ringar runt ögonen ;)

Ett besök på Yasuragi Hasseludden vore inte helt fel heller...Älskar det stället! (också het kandidat till tomtelistan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)