måndag 5 november 2012

Backe upp

Det verkar som datorn fungerar igen, så nu är jag tillbaka efter en mycket rolig med tuff helg ;)
Tyvärr ingen träning, vilket grämer mig oerhört!
Dagens förmiddagspass blev inställt med pga...ja gissa!!!
Jo, febrig, hostig och snorig liten kille samt en större kille med världens huvudvärk och synbortfall på ena ögat. Ska detta aldrig ta slut??? Tredje veckan i rad...grrr...den här mammans tålamod är inte vad det borde vara. Det fick kärringen som satt i vårdcentralens rådgivning verkligen känna av. Men hon är i bland de otrevligaste personerna jag någonsin kommit i kontakt med... Ett exempel: finns inga tider för båda killarna idag, en får komma kl 11 och den andra på ons kl 9,20... Va?!??! Hur mycket mer jobb kan det vara att kolla båda samtidigt, fem minuter, eller?? Då svarade hon mig att den här veckan är så full, förra veckan fanns det gott om tider. Jag skulle ha ringt då. Va?!?!?! På riktigt!! Hon verkar helkörd! Men efter mycket om och med så fick båda killarna tid kl 11.
Tack och lov fick vi träffa pärlan på vårdcentralen och besöket gick bra, det tog exakt 12 minuter!
För att kontrollera mina eventuella utbrott så väntar jag nu på att bulldegen ska jäsa klart. I kväll ska jag ge järnet på Coren, och på fredag åker jag till Stockholm och Hälsomässan! Åh, vad jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)