onsdag 21 november 2012

Nytränad!

Skön känsla o kroppen! Cykling, rodd och armträning stod på schemat eftersom Zumban uteblev idag.
Men vad händer?



Mitt fina gummiband...Pang sa det bara. Så nu är Ikka lite ledsen. Vill ha det där hemmagymmet nu! Hoppas jag får en ledig dag inom snar framtid så jag med mannen som sällskap kan åka och inhandla ett!
Annars så är det så rörigt runt omkring mig just nu...energin bara...rinner av en... Önskar jag kunde skriva av mig lite...men det kan misstolkas, missförstås... oskyldiga kan ta åt sig...ja ni fattar. Bättre att hålla det inom sig och bita ihop..eller?? Nej, det är tur att jag har mina kära löparskor och en träningscykel nu när det är kolmörkt ute!
För övrigt så har jag räddat Bråk-Åke från ett läge under en omkullvält diskmaskin... Fy vad rädd jag blev! Trodde inte att det var möjligt att sånt kunde hända... Rädd och ledsen blev han men benet är helt och ett stort blåmärke förgyller vaden. Hur förklarar man det på förskolan...man vill ju inte att de ska tro att man har gjort honom illa...Älskade lillplutten!
Är det bra med er annars?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)