måndag 26 november 2012

Lockarna ska falla

Dagarna bara rusar på och jag hinner inte sätt mig vid datorn i den utsträckning jag skulle vilja...
Helt slut på kvällarna och har hoppat i säng vid 21-tiden... Roligt sällskap verkligen...nja...
Träningen har inte heller fungerat som jag hade önskat. Har endast cyklat 3 mil och gjort ett styrketräningspass på hela förra veckan... Men hur får man orken och motivationen tillbaka??
Hoppas på bättring denna vecka!
Idag är jag iallafall ledig från det avlönade jobbet, men jobb finns det ju ändå. Företaget och inventering och annat som måste göras! Så är det äntligen dags för lite ompyssling med!! Efter att ha försökt att få till det i snart 3 månader så är det nu min tid och nu ska lockarna falla...eller nja korthårig blir jag nog inte, men ett lass hårstrån måste falla. Jag är så trött på att ha känslan av hårbollar i halsen. Nu ska riset bort!
Funderar på om luggen ska klippas... men jag vet ju egentligen hur illa jag trivs med lugg... Men hur tråkig är jag inte nu då???
Här kommer en före bild:
Spännande va?!?!
Så har vi min man! Han som säger att om några veckor är det nytt år och om han inte har klippt sig innan dess, så har han bara klippt sig en gång 2012... Vilken bedrift va?!?!
Men så såg vi Skavlan i fredag och Swedish House Maffia var med. Vad säger då min kära man?!?!
"-Han var ju cool! Så skulle jag vilja se ut!"

Har lånat bilden här ifrån. Tack!

Dom är ganska lika va?!?!





Nej nu ska jag åka och snygga till mig, innan det är dags för mer massage...
Vi ses!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)