tisdag 13 november 2012

Lik överallt!

Spelar ingen roll hur man gör eller vart man vänder sig. Ena sekunden far dammsugaren fram och nästa sekund så ligger där ett lik till... Snacka om att döda flugor kan vara efterhängsna! Måste vara något med vårt hus som gör att de betraktar det som begravningsplats. Jag är ledsen att jag inte är mer respektfull mot liken, men jag är så less på denna fluginvasion!
Annars så är jag nu tillbaka i vardagen igen efter en helg i Stockholm. Tillbaka till snoriga näsor, griniga febriga ungar, en jobbande man...ja Life of a housegodess med andra ord!
Men så har jag funderat lite...och bestämt mig!
Det här med Tjejklassikern tycks ju inte räcka... och nu börjar de närmaste omkring mig planera för Göteborgsvarvet... visserligen så siktar jag även på Tjejmilen...Men...
Nu har jag hittat en ny utmaning. Något som jag har drömt om men inte riktigt vågat...
Så igår kväll surfade jag runt på nätet och hittade... Min nästa UTMANING!
Nämligen detta: KLICKA HÄR! Vad säger ni??
Jag tänkte på Motionsklassen... Någon som är sugen att hänga med? ;)
Fanns ju en klass för Alfred med, perfekt! Husbilssemester nästa!

Nu väntar företaget och lite kunder, sen utvecklingssamtal på skolan, lite mer kunder...
Ja det går enkelt att fylla en dag!
Ha det så bra där ute!


Bilden lånad här i från!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)