fredag 6 januari 2012

Inte idag...

Har nu läst igenom alla instruktioner... "Dag 1: Eliminera följande: allt socker, koffeinhaltiga drycker, färgämnen, raffinerad mat, kött, fågel och fisk..."
Sket sig direkt, liksom... Svärfar fyller 65 år idag och vi ska dit nu ikväll och fira honom. Det innebär enmassa godsaker som svärmor brukar duka upp...innehållandes kött eller fisk garanterat, sen blir det nog kaffe och tårta! Ska jag då sitta där under hela kalaset och säga att jag precis har börjat min detox och kan tyvärr inte äta,men ät ni...
Det är alltså inte idag jag börjar... men jag har satt igång i tanken och jag är pirrigt förväntansfull. Nästan som ett barn på julafton... ha ha ha.
Men har varit ute på skogspromenad i nästan 2 timmar så det har börjat så smått... dessa förändringar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)