torsdag 19 januari 2012

Det är över nu

och nu hoppas jag energin återvänder. För jösses vad trött jag var under detoxen... skulle ju så aktivt rapportera om detta men det fanns liksom ingen lust. Och nu är den över!
Det innebär att jag idag har förutom en ganska bra frukost har druckit två latte och ätit två småkakor trots att klockan bara är kvart över 12... Jag skulle ju sluta helt med sockret liksom... men idag åkte jag dit... Men ett snedsteg kan man väl få ta, eller?
Jag menar, jag har ju både varit på corepass och Zumba denna vecka och ätit bra så lite kan man väl få fira denna gråstrista torsdag.
Som det sig bör så har det återigen börjat att krånglas med studier, csn och dagarna på försäkringskassan är slut... bara kaos alltihopa. Jag vet varken ut eller in. Vad ska jag göra med mitt liv??? Extra jobb? Ja, men hur ska man få tag i det då? Jag har ju så dåligt med såna kontakter. Men så hittade jag en jobbannons i tidningen igår, på något som jag aldrig ens hade tänkt mig... men det kanske vore något... Så nu börjar den ångesten istället... Söka jobb och om jag skulle få det (ja ja drömma kan man ju) så får jag lämna denna mammabubbla och bara ha O-gos på kvällar och helger... Hur ska jag klara det?? Eller gå hemma fram till maj, utan en enda inkomst, och bara gosa med O och A... Snacka om svårt val. Önskar jag bara ramlade på den där underbara affärsidén som gör att jag kunde jobba hemifrån och ändå få en lön och kunna överleva! Vet inte hur många år sen det är sen jag fick en lön senast... Usch jag blir bara så trött...
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)