onsdag 4 januari 2012

Förändringarnas tid är här!

Det ska minsann minskas på både utgifter, mått och kilon denna vår!
Efter en ekonomisk genomgång har jag nu fått en liten plan på hur vi ska kunna spara in på det mesta. Köpstopp har jag ju haft länge, det var bara dessa julklappar som förstörde lite, trots att vi höll det på väldigt låååg nivå. Parentens: (Det är ju som sagt inte så lätt när man som mammaledig student bara får ut allra lägsta belopp-pengen från försäkringskassan nu när jag är hemma... dvs 180 kr om dagen... SÅ ni kan ju gissa att man har det riktigt fett... Men vi klarar oss bra! Jag har inga laster, inget behov av att visa upp ett vackert välstajlat hem med dyr inredning, inget behov av nya kläder - mina gamla kläder fungerar bra. Jag är ändå inte ute bland folk så värst mycket och när jag väl är de så skiter jag i om jag har det allra senaste eller hippaste på mig. Hel och ren är det viktigaste! ja ja nog om detta.)

Däremot så är det betydligt viktigare hur jag mår! Så nu ska det trimmas och jag ska bli i min bästa form någonsin! Och kanske bli av med den allra värsta värken med... Det ska bli spännande!
Varför skriver jag då detta??
Jo för att risken blir att denna blogg från och med nu kommer att innehålla just detta!
Spartips och tricks! Budgetmenyer och ändå gourmetmat! Svettiga träningsuppdateringar och formsvackor!
Hoppas ni inte misstycker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)