tisdag 3 januari 2012

Detox på väg!

Så, äntligen... när julen är över och tomtarna har börjat sin tippe tippe tipp tapp ner i kartongerna igen.. Då börjar det att snöa! Det var ju på tiden! Kanske vi kan avsluta jullovet med invigning av de nya skidorna och nya pulkan? Önskar och hoppas så!
För det börjar bli tråkigt det här..med gröna gräsmattor, regn och blåsst!

Idag har jag bestämt mig! Och nu är ett Detoxpaket från Anna Skipper på väg till mig! Det  är nog ¨på tiden att rensa ut allt gammalt och börja på nytt. Får väl ha detta nya år som en bra ursäkt till att sätta igång... Egentligen så är jag ju emot allt vad pulver, soppor och konstiga medel och piller heter. Men jag ger detta en chans! Det kan ju inte bli värre!



Så nu ska jag bli frisk och pigg! Ja, jag vill tro på det själv!
Har bara en sak att säga... 2013 - Tjejklassikern!

Go kväll på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)