torsdag 1 september 2011

Luften ur...

Har lite ont i magen... lite ångest liksom... Igår var jag så fylld med en massa positiv energi och jag tog för mig och "ställde till" en del saker... positiva dock, men nu har jag fått kalla fötter och ont i magen...
Ja jösses vad trött jag kan bli på mig själv ibland!!
Idag gick jag på annat plan min framtid till mötes...det var dags för det fruktade läkarbesöket... men det gick bra! Jag blev lyssnad på och tagen på allvar samt 8 rör med blod fattigare.Bara vänta på vad som kan visas nu...
Nu blev det så tyst här hemma. Otroligt! De två små sover äntligen - en alldeles för övertrött 5 åring är inte lätt att ha och göra med! Skola, gympa och sen bus med kusinen hela eftermiddagen... Tur att det är fredag imorgon och att arbetsveckan är slut så vi får chans att ta det lite lungt och framförallt sova lite längre på morgonen. Om nu inte bebis vaknar kl 6, med nerbajsad blöja, som vanligt....
Dags att krypa i säng!
God natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)