tisdag 27 september 2011

Tisdag...

Vad vore livet utan...inflammationshämmande tabletter?? Det kan man ju undra en dag som denna... Svårt att inse att ens kropp ska strejka med jämna mellanrum...
Hade en mycket trevlig dag igår.. Tog mig en tur ner till det stoooooora staden Värnamo för lite egentid. Passade på att klippa mig lite i gången med... jösses det var över på knappt 10 minuter. Kanske inte den bästa klippningen men dock... inga fler slitna toppar. Billigt var det också! Sen gick jag en sväng på stan och strosade och trodde mig förstå hur det känns att kunna bege sig ut på shoppingrunda... Köpte en höstjacka... behöver en... men det var inte nödvändigt... så idag har jag lite ångest över detta!
Längtar tills, nej det gör jag egentligen inte..., men ... tills jag är klar med skolan och kan börja jobba, på ett riktigt jobb och tjäna... pengar... Minns inte ens känslan av att ha lite pengar över.
Mannen tog hand om sönerna och jag passade på att plugga när jag kom hem. Skönt, fick lite avklarat! Ett steg närmare...
Dagen avslutades med ett joooooobbigt core-pass...som var nog liiite för mycket. Kände minsann migränen redan när jag gick och la mig. Och som ett brev på posten vaknade jag till denna dag... med huvudvärk och inflammation i kroppen. tur att det finns piller!!
Så positivt detta blev då... och inte alls ironiskt...hm...
Solen skiner i allafall där ute. Lille sonen har pruppat i blöjan, dags att byta... Sen hämta store sonen på skolan... Hoppas det blir en härlig eftermiddag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)