tisdag 6 september 2011

Snoriga busar...

och drömmar om en riktig kamera med fin fin färgskrivare... Det är väl ungefär det som jag sitter här och tänker på just nu...
Hade tänkt bege mig ut, för att våga mig på att vara lite social, men O är så förkyld och gnällig så jag tror det är bäst att vi stannar inne idag. Vettigt... eller bra bortförklaring??
Ja ja får väl ta tag i städningen idag. Fattar inte hur det kan bli så här stökigt, så fort?
Spelar ingen roll att man försöker att hålla efter, det är en krigszon i allafall...
Hade lite energi för en stund sen (kanske den nya medicinens verkan...hm...) och tänkte minsann putsa fönstren... (inte min grej precis, för det första så har vi 39 stycken fönster och för det andra så tycker mannen att jag fuskar så...så jag brukar försöka hålla mig ifrån det..) Men när jag började rota bland städgrejorna insåg jag att vi inte hade något fönsterputsmedel, ingen fönsterskrapa och inga gamla tidningar... synd... Så nu slapp jag det idag med.
Nähä, dags att sätta lita fart då!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)