måndag 12 september 2011

Dagens dilemma..

Veckans fika??
Dags att ta fram bunkar, slevar och tömma skafferiet! Dags för veckans bak!
Men inspirationen är i botten... sugen på så mycket gott...men skafferiet är för dagen inte lika välfyllt som vanligt... Snacka om dilemma...eller Dagens I-landsproblem. Värre kunde man ha det!!!
I väntan på kloka idéer gräddas nu en sockerkaka sprängdfylld med citron. Blir mums till eftermiddagskaffet.
Så var det även dags att sätta igång med distanskursen som jag såååå intensivt ser fram mot! Men... inget fungerar och jag fattar inte hur hemsida, webklassrummet eller kommunikationen fungerar... blir lite stressad...hm... verkar ju väldigt lovande eftersom det handlar om Stressfysiologi! Nästan skrattretande............
I kväll ska jag ta med lilla mamma ut på äventyr! Det är hennes födelsedag på onsdag men hon får sin present lite innan... Vet inte vad jag ska kalla hennes reaktion, när jag berättade... men hon följer med i allafall! Styrka-stretch - Coreträning - må kl 20.00, hela hösten! Eller hur!!! En så kanonbra present ju! Givetvis så kan kravel försöka sig på att orka med lite träning också... har ju härliga pillar att döva kroppen med! :) Allvarligt talat så ser jag fram mot detta oerhört! Ska bli jättekul! Men återkommer om hur det var och hur det blir ;)

Nu är det fikadags!!!!! Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)