måndag 16 maj 2011

Klantigt

Tänkte att jag en gång för alla skulle bli av med tentan i anatomi och fysiologi... Mitt favoritämne som jag egentligen tycker är roligt. Men man kan ju fundera varför anatomiuniversum och jag inte lyckas sammanstråla så att jag kan gå vidare??
Klantigt av mig att helt missa att man måste ju ha betalat in kåravgiften för denna termin, vilket jag inte gjort pga studieuppehållet som mammaledig. SÅ nu har jag ytterligare en gång plöjt igenom alla anteckningar och böcker, och så kommer jag ändå inte att få skriva den.. tredje gången detta händer. Inte en enda gång har jag lyckats skriva den... trött jag blir.
Det positiva är att jag nu istället helt kan fokusera på mannens 40 årsfest istället! Kanske var det det som var meningen ändå! Att jag skulle få lägga all min energi på honom! Det gör jag gärna! :)

Så den planerade överraskningsfesten... Mannen har nu bestämt sig för att det skulle ju vara trevligt om hans föräldrar och syskon kom hit på lördag för lite firande... Precis då som jag har bjudit in betydligt fler! Vilket blir perfekt!! Nu så slipper jag ju försöka hitta på något sätt att lura iväg honom och hinna med att sätta upp partytält och fixa mat... osv... Nu blir det istället så att vi kan hjälpas åt utan att han misstänker något!
Ska bli kul!!!

Denna måndag ska ägnas åt att börja städa lite, men sur 5 åring och kinkig bebis gör mig så trött.. och helst av allt skulle jag bara vilja åka till Ikea! Kanske bättre bara gå ut och gräva lite i landen istället... ingen idé att planera för mycket...typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)