torsdag 5 maj 2011

Japp

Överraskningfest blir det, och de som vill får komma! Perfekt!
Så nu får ju jag göra sånt som jag verkligen gillar... planera, planera, planera!! :)
Har även fått klartecken, så nu kan resan betalas! Yihaaa! Det blir en roligt månad det här med massor av hemligheter och smussel och överraskningar! hi hi hi ;)

       Min älskade man! :) Snart 40!! Tänka sig...fniss

Kom över en sån söt Puh-historia som jag bara kände att jag ville dela med mig..

Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet.



Plötsligt frågar Nasse: "Puh, vi har fått två händer för att hålla, två ben för att gå, två ögon för att se se, två öron för att höra. Men varför har vi bara ett hjärta?"


Puh tänker en liten stund och svarar:


"Nasse, det är säkert för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan, som vi själva måste hitta" ♥

Så söt! Har alltid varit barnsligt förtjust i Nalle Puh!

Nu borde jag sätta igång med städningen... men har fastnat här...skyller på mina onda bihålor och hesa hals och sitter här i soffan med en sovande bebis bredvid mig och datorn i knät...
Snart dags att hämta Alfred.. han var lite deppad idag ang fotbollsskolan igår...hm...Han var ju sååå dåålig påstår han... Jag försökte peppa honom med att man måste ju faktiskt träna för att bli duktig i sport, och det var ju första gången igår. Men han köpte inte det. Min lilla älskling! Livet är ju inte det lättaste alla gånger.
Ikväll ska han på cirkus med mormor, det blir nog kanon för honom!




1 kommentar:

  1. Åh vilken fin Nalle Puh-historia. Älskar också den där finurliga björnen och hade massor av citat av honom på min allra första blogg för många herrans år sedan. Borde kanske leta upp den igen :)
    Vad kul med överraskningskalas! Gillar också att planera sådana. Men jag lär inte få fixa någon sådan när min sambo fyller 40 (är iofs 2 år kvar tills dess), han verkligen hatar sånt. Lycka till med allt! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)