onsdag 4 maj 2011

Beslutsångest

Mannens 40 årsdag närmar sig... Ska jag fixa fest eller låta honom få som han vill??? Han vill nämligen inte alls uppmärksamma denna händelse. Varför vet jag inte. Det kan inte bara bero på "40-årskrisen"... undrar om han är rädd att det inte ska komma någon... något är det iallafall. Han är ju värd så mycket och jag vill att han ska få en fantastiskt dag och bli firad ordentligt! Jag vill sätta honom i centrum och hålla tal till honom och bara få honom att ha så himla roligt! Men tänk om han blir "arg" om jag drar ihop något och inte respekterar hans önskan... vad svååååårt!
Men de bästa presenterna har jag iallafall!!!! Än har jag lyckats att hålla det hemligt ;)

Annars så har vi det bra! Varit och utfört mina åtaganden i företaget... städat efter gårdagens Fothälsodag. Nu lite vila innan det är dags att hämta hem storebror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)