fredag 6 maj 2011

Fredag idag

Så var denna vecka till ända.. så gott som. Mannen har åkt iväg på grabbresa till Helsingborg i helgen, så det är bara jag och smågrabbarna hemma. Så ikväll ska vi mysa, stenhårt! Alfred har önskat mat... Han vill ha ris och potatis. Mums! Jag tror att jg väljer det ena med något annat gott till :)
Sen så ska vi se Talang, för förra veckan syntes 2 cloner från Star wars som skulle vara med denna gången. Hoppas bara Alfred orkar vara vaken så länge då, så att han inte missar det.

Fick för övrigt inget städat igår... så borde sätta fart nu... lite mer kaffe bara... Solen börjar titta fram mellan molnen, så egentligen borde vi väl gå ut och få lite rosiga kinder,istället för att städa...

Ska tvätta av cykelkärran i helgen. Min kära pappas bil som vi har fått låna på foder, nu när han är i Kina, lämnar nog oss imorgon. Det ringde en igår som la ett riktigt bud... Han var från Sandviken... ha ha ha så kul! Pappa - bor i Sandviken, skickar bil till Småland. Vi lånar och kör, får order om att sälja... Köpare ringer... från Sandviken... får åka ner till Småland och hämta bilen!
Så.. berätta för pappa om vart bilen ska??? Nej... vore ju lustig om han gick där på stan, hemma i Sandviken och så åker hans bil förbi!!
Lustigt vore det också om jag känner igen han som kommer och hämtar bilen :) eller om han känner pappa...
Vi får vänta och se....
Jag kommer dock att sakna min foderbil... trivdes bra att köra den, även om det kostar alldeles för mycket att tanka upp bilen... Nu blir det att leta efter gammal skruttig Volvo kombi till familjen Tajkon, och glansdagarna är över och ordningen blir återställd här i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)