måndag 1 februari 2010

Söndagen...

Jaha, den här helgen var härmed till ända...
Den bara blixtrade snabbt förbi och jag skulle faktiskt vilja ha bara en dag till ledigt...

Här följer på allmän begäran en kort sammanfattning av helgen:
Igår, lördag, var det tenta dags... och man kan ju bara hoppas...
Sen var vi på tonårskalas, alltid lika kul att träffa stora tjocka familjen! Mycket trevligt!
Kvällen avslutades med Slumdog Millionair och en Bacardi Breezer... Mys!

Idag, söndag:
Blingoparty hos A-L var mycket trevligt! Kul att få möta livs levande Café Lattemammor. Jag gör liksom aldrig det annars..hi hi. Mysiga kläder men framförallt till tjejer :( men köpte tillslut ett par snygga mysbyxor åt Alfred och en dödsskön tunika till mig! 740 kronor fattigare... Men det är man väl värd???
Sen hem, Mamma kom förbi och vi käkade semlor :)
Därefter flög städdjävulen i mig/oss och vi har städat och fixat och donat hela dagen. Jag drömmer om drömhemmet, snart så kanske.. vi tar ett steg i taget...


väggen i tvättstugan

NU väntar sängen och en måndag i folkhälsans tecken...låter väl så där inspirerande. Men det blir väl vad man gör det till????

Sov Gott Alla!
Ha en härlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)