tisdag 2 februari 2010

Snö snö snö

Tänk, jag hittade det här gamla kortet på lille killen i hallen. Då var han inte så stor... Kan sakna den tiden... min älskade kille!

Ja... annars så har dagen varit bra! Redovisningen gick hyfsat och Nan och jag kommer bra överens angående projektplanen. Ska bli riktigt kul faktiskt!

I övrigt så vräker det snö åter igen. Visserligen så gillar jag snö, men nu känns det som det räcker... spännande varje dag att skotta fram bilen och försöka ta sig ner för berget - utan att hamna i diket... Men jag längtar UT! På fredag räknar jag med att vara ledig! Då blir det snöbus hela dagen! Längtar redan.

Ni fattar att nyhetsflödet inte har varit det bästa denna tisdag... så jag packar ihop och letar mig mot sängen...

I morgon är en annan dag!

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)