måndag 1 februari 2010

en dag till

Förvånadsvärd intressant men mycket låång dag i skolan idag... Men jag kände mig mycket duktig och stolt över mina insatser! Det är ju strålande!

När jag kom hem var världens sötaste lilla Bella och hälsade på, men den lilla ville inte sitta still så att hon kunde fastna på bild... men  ni kan ju föreställa en här!

X

Världens bästa svärmor hade ringt mannen idag och ville att han skulle titta förbi... Detta resulterade i en lass med nybakade bullar att ta med hem! Härligt med nybakade bullar! :) Tack svärmor!

Sen så kom det över mig... Jag vill inte jobba... eller jo det vill jag ju, men inte för mycket...hm... Idag lämnade vi huset vid 7.30 för dagis och jag kom hem 17.29... Jösses vilken lång dag. Som tur...hm... är så är ju mannen sjukskriven än och jobbar ca 70 %, så han hämtade sonen vid 15 idag. Men om man jobbar heltid så kommer ju dagarna alltid vara så här... Gillar inte att jag bara fick knappt 1,5 timme tid med Alfred innan han somnade i mitt knä. Jag vill bara inte såna här långa dagar hemifrån... det är det verkigen inte värt. Men jag har ju fortfarande nästan 2,5 år kvar i skolan... så det kanske hinner ändras.

Nu ska jag hoppa i sängen, måste läsa lite till imorgon och vårt seminarium.

Sov så gott!

*kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)