fredag 19 februari 2010

Blääää

Fy f---n helt enkelt!
Jag blir så fruktansvärt trött på mig själv... fattar inte att jag är så fruktansvärd dålig!!
Mår bara skit... orolig för testresultaten på måndag... mer medicin?
Vill bára vara frisk och må bra och orka med...
Men jag sitter här, som en klump, deppig med värk och ömma leder...
Kan inte allt bara ordna sig till det bästa nu??
Tigerns år har ju börjat så...
Skippade tentan idag, dom sitter och skriver den nu. Men jag orkade inte ta mig dit. Känns så onödigt att åka alla 10 milen för att göra något som jag inte ens har ägnat någon som helst tid åt...
Är så trött på det här pluggandet... Är det verkligen det rätta? Att leka student är ingen höjdare precis... känner mig bara så utanför... som vanligt.

Nää fy vad deppig jag är, tur att det finns piller för sånt...

Nu ska jag göramig iordning för lite äventyr som kan bli roliga.
Pappa fyller idag med! Måste ringa honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)