söndag 21 februari 2010

Det svämmar över!

En söndag med massa snö men en sol som tittar fram emellanåt. Det är kallat... snökristallerna sprakar där ute och glimtar när solen kastar sina strålar på dom. Tusan vad jag vill ha vår nu! Sol och värme och tunna kläder och inget snöblask! Det vill jag ha!

Lillkillen har kommit hem från kalas! Han har haft så roligt och var så stolt över påsen han fick med sig hem. Underbara killen! Han har blivit så stor! Så har han även blivit bjuden på ett till kalas, ett pyjamasparty! Ska han verkligen sova bort hos en kompis?? Skrutten min :)
Har lite för mycket moderskänslor och nostalgi, tror jag... det bara svämmar över <3

Annars så försöker jag att få lite gjort när det gäller skolarbete. Men det gå trögt, jättetrögt! Jag behöver motivation... har tappat den någonstans och hittar den inte! Nån som har sett den??

Kl är snart 5 och det är så ljust ute, man skulle kunna tro att klockan är typ 2...skönt!


Snodde en härlig, inspirerande bild från gettyimage :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)