fredag 29 januari 2010

Fullmåne

Jaha... har fastnat framför datorn återigen... alldeles för länge denna fredagkväll. Men jag tror det är bästa sättet att mental förbereda sig inför morgondagen. Detta tjatande om denna tenta...Är så otroligt trött på den nu, så låt mig få den gjord, godkänd och ur vägen så att jag kan gå vidare mot nya mål och uppgifter... hahahaha
Fick en härlig stund med lille killen! En kanonkonsert med sång och musik. Han öste på med "Blinka lilla stjärna", "Björnen sover" och så avslutade han med en rungande "Lilla snigel! It was magic! :)
Han är för go mitt lilla hjärta!
Nu sussar han gott här i soffan,och det ska även jag göra snart...

Tittar ut genom fönstret och in i mörkret... Bländas av en stor fullmåne... Jaha, inte så mycket sömn i natt då... Alltid något att skylla på om tentan går åt skogen imorgon med andra ord.
Sluta tjata nu och gå och lägga dig!!!
Ska bli! På momangen!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)