onsdag 27 januari 2010

Dagen idag

Känner mig lite smått lycklig! Har fått Spotify! Äntligen...typ... Men i allafall så kom jag och tänka på de ljuvliga dagarna och de heta nätterna på Dominikanska Republiken och på den härliga musiken... drömmer mig tillbaka.... Så hittade jag den underbare Zacarias Ferreira där, på Spotify!! Så nu ljuder det härliga rytmer ut ur min dator.
Vi köpte upp oss på ett gäng skivor när vi var där, men de har försvunnit. Men nu är lyckan gjord!

Annars så försöker jag slå rekord! Hur många Stimorol tropical twist kan mna få in i munnen och hur snabbt tappar de smaken. Jag verkligen hatar tuggummi och ändå sitter jag här och tuggar... konstig man är! Nej ut med skiten!! Tvi... Så nu är det gjort!

Idag har jag försökt att plugga... men nu hra jag tröttnat på allt... igen. Behöver nog lite paus tror jag! Visserligen så ska jag på styrelsemöte om bara en liten stund, men när jag tänker på paus så är det något riktigt roligt som jag tänker på...
Snön vräker ner ute och vi håller på att bli rejält insnöade här uppe. Visst mysigt med en massa snö, men jag vill inte frysa mer.

Var till läkaren idag med min knäckta rygg... det var inget vidare. Nu rehabilitering så får vi se hur bra jag kommer att bli igen...

Ja detta var lite om dagens händelser.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)