torsdag 28 januari 2010

Så här på torsdag förmiddagen


Pluggandet går dåligt...motivationen har flugit sin kos... vet inte riktigt vad det kan bero på... Kanske beror det på att jag hellre vill göra annat helt enkelt!

Hoppa av??? Den frågan brottas jag med dagligen... svårt att veta...


Vi har iallafall fått den nya lokalen!! Kaninkul ska det bli! Nu ska jag satsa på min drömbutik :) Ska bli så fantastisk kul! Har så många företags idéer för tillfället som är så lockande att sätta igång med. Men money money money...


Idag ska jag iallafall försöka vara lite duktig och plugga på så jag fixar tentan på lördag. Vill bara bli fri från sånt som släpar efter och hindrar mig från att vara det jag helst vill vara, dvs krativ och skapande! Tänk när man kan börja ta tag i sina drömmar... längtar... :)


Har även ett besök hos sjukgymnasten inbokat idag. Jösses vad snabbt det gick att få tid där! Men jag är bara tacksam! Vill inte gå så här längre :) Kanske ryggen går att rädda så att jag får massera bara lite grann i allafall...


Det var allt för nu!

Hörs & ses!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack så mycket..
    Kul att du kikade in till mig så jag hitta in till dig *ler*

    Ha en trevlig helg! Kraaam Maria

    SvaraRadera
  2. Tack det samma! Ha en härlig helg du med!
    Kraam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)