måndag 6 januari 2014

New look och lite lera

Både här på bloggen och i skidspåret!
Vad tycker ni?


Skulle ju gå lite lättare med träningen om man hade lite snö också... Men kläderna känns väl ok... Men Mössan den är extra snygg! ;)
Det blev inga 8 km idag... Det blev 5,7 km i en skog fylld av jägare... Var lite obehagligt att ränna förbi dom där de stod på givakt med bössorna. Så jag fick ta annan väg och rusa hem istället.. Alltid är det nått...

Angående bloggens nya utseende så får jag inte till bannern... Den är alldeles för stor... Hur ändrar man den? Nån som vet?

Ikväll har jag lagt mig till med lite pluggångest... Imorgon är lovet slut och jag ska bege mig till högskolan...fy... (Vad ska jag göra med mitt liv??? Egentligen??)
Min man tyckte jag förtjänade det här:

Kanske ytterligare en New Look?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)