torsdag 7 mars 2013

Har jag låtit detta gå för långt?

Det har varit skönt att få vara "hemma" och skrota ikapp lite den här veckan. Hade planerat in massa mer jobb men krasslig lös barnmage gjorde att det blev lite vabb också.
Lite rörigt har det ändå varit i huvudet på mig, och hur tänkte jag egentligen här?

Lyxa till med en latte till frikusten...går bättre om muggen står  i maskinen, inte bredvid...jobbigt...och blött...

Tog aldrig in cykeln innan vintern...inte långt kvar till  Vätternrundan...måste renovera!

Våfflor en dag i mars..och inte den 25e, till råga på allt så var de gjorda på dinkelmjöl och  så rev jag i morötter i smeten med. Man måste få experimentera lite, och det blev faktisk supergott!
Ja, hur tänkte jag egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)