torsdag 15 december 2011

Dålig teckning...

men vad gör man inte :)

Vi är nu i full gång med alla party förberedelser,och sakta med säkert går dagarna framåt och snart är det söndag...
Tänkte att vi skulle läsa första Harry Potter boken när det var sängdags, men A har somnat så snabbt så att vi har knappt läst halva fösta kapitlet...hm... men nu har jag köpt hem filmen ikväll efter skolans lucia blir det filmtajm! Vi måste ju alla vara lite insatt i det hela inför kalaset!
Trollstavarna börjar bli färdig pimpade, tåget målat, skyltar nästan klara, pengarna färdiga, godispåsar nästan klara - saknar bara en polkagrisstång säger A...
Men... trollkarlshattar och magiskt trollexperiment saknas... letar och letar på nätet. Men denna vecka har vi haft såååå dååålig täckning på nätet. Blir vansinnig på detta! Ska det vara så svårt att fixa detta. Det är det säkert inte, om man bara kom fram...på felanmälan... idag var beskedet 1,5 tim i telefonkö tills det var vår tur...Yes! Jag har ju ändå inget annat för mig, så jag kan ju vänta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)