torsdag 29 december 2011

Chef United!

Det blåser en storm där ute. Ytterligare en storm... Men vi trotsade vädret, min man och jag och tog en varsin löparrunda! Andra på en vecka! Jag är så stolt över mig själv, och mina nya löparskor!

Nu väntar sjuklingarna, de små killarna, på att mormor ska komma! Julklappsutdelning och linssoppa står på menyn. Kommer säkert att kunna pigga upp dom!

Igår skedde en tillställning i Stockholm, av och med några fantastiska personer och en och annan vän till mig! Jag är så stolta över dem och det fantastiska arbete som de har lagt ner på detta! Tyvärr så ligger Stockholm lite för långt bort från mig, annars hade jag så gärna varit med också!
Chef united! Glöm aldrig dem! Så vad gjorde de nu då?

Här, läs!

Vad sägs??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)