måndag 23 augusti 2010

Snubbeltråd utlagd??

Alltså ibland kan jag inte riktigt begripa hur jag lyckas snubbla över saker och ting, och det gör mig så otroligt tacksam! Jag som alltid brukar få krångla med det mesta men nu så loggade jag som av en händelse in på skolsidan och vips så insåg jag att jag måste registrera mig till både det ena och det andra. Strålande! Nu hoppas jag att terminsstarten kommer att gå smidigt och lätt och att studiemedel kommer som det ska! :)
Blir så glad av såna "enkla" småsaker!!!!
Lilleman har åkt till dagis idag. Och jag känner mig så ensam... trots att jag jobbar med företaget idag. Får nästan riktig ångest över hur snabbt tiden går och för att inte kunna kontrollera det riktigt... Det hela gjordes ju inte lättare av att han inte ville heller! Han totalvägrade, och så fick jag lirka och försöka peppa... Men väl där, lämnad av den dumma mamman, så tror jag han tycktre att det skulle bli lite roligt att få leka lite med barnen och så.
Ska väl ta och jobba på vidare med buisnessen! Mycket beställningar och uppdaterieng av hemsidan och sånt som ska hinnas med idag, tänkte jag.
Mer kaffe tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)