måndag 2 augusti 2010

Regnig måndag minsann!

Har varit och tagit lite prover... alltid roligt med stick i armen. Typ, NOT! Nu sitter jag här, framför datorn och funderar på vad jag ska ta mig till med denna dag. Mannen och sonen har under tiden jag var hos läkaren lämnat huset, så jag är alldeles själv... känns lite tomt... Är inte riktigt van med alla stora ytor vi har här i huset efter två veckor i liten husbil. Snacka om dagens I-lands problem!
Jag drömmer om att göra om här hemma, vill åka till Ikea. Men orkar jag?? Sen så är det ju inte roligt att åka själv heller. Hatar verkligen att jag bor så långt från mina riktiga kompisar! Där är man verkligen aldrig ensam, som här...

nej, dags att ta tag i dagen!

Jess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)