onsdag 4 augusti 2010

Lite krasslig...

eller så är jag bara helt utpumpad efter semestern..ha ha ha...

Allvarligt så är jag så trött och har feber, inte alls roligt!
Men jag har iallafall läst ut min sommarbok, vilket jag inte trodde. Så det har varit skönt att bara få slappa idag. Mannen målar huset så febrilt! Han är som en duracell kanin! Och gift med mig, idag - en soffpotatis!! Inte bra! Men imorgon ska jag väl ändå vara fit for fight again!

Så vilken beklagan detta blev då! Tänkte bara skriva några rader när jag ändå sitter här och försöker att fördriva tiden... ;)

Kollade igenom våra semesterbilder, och inser att jösses vad dåliga vi är på att fota! Hur ska vi få ihop något vettigt till årets dvd??

Här är ändå ett klipp som jag tycker sammanfattar vår husbilssemester :)


Nån som såg när Nico stack ut genom dörren?


Nu fixa lite kvällsfika och mys! Ha en go kväll alla!

/Jess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)