onsdag 11 augusti 2010

Latmasken har bitit sig fast!

Idag tog vi verkligen en låång sovmorgon, sonen och jag!
A vaknade och gick upp en sväng vid halv sju, medan jag protesterade att det var för tidigt! Det gick en liten stund, sen kom han tillbaka och kröp ner i sängen igen. Tänka sig, han somnade om! Det gjorde jag med!! Klockan var halv tio när jag öppnade ögonen nästa gång... jösses! Det var år och dar sen jag sov så länge!
Idag står det som vanligt städning på schemat! Så trött man blir! Men så drar man ju igång med alla projekt hela tiden också... blir så trött på mig själv ibland...
Städfirman kommer i morgon så det gäller ju att få undan allt överflödigt åtminstone... Vårt impulsköp i lördags dyker nog upp vilken dags som helst med. En ny soffa!!! Fatta! Äntligen!
I kväll ska vi utföra en ritual, har mannen bestämt! Den gamla soffan ska eldas upp under högtidliga former. Den har varit med om mycket min gamla Tomelilla, men nu har den gjort sitt! Och vi kanske får det fint till slut... det är lite vuxenpoäng att köpa en dyrare möbel, liksom...

Annars så börjar jag ladda för Stockholm i morgon! Mamma och jag, buisnessweekend, hotellfrukostar, Formexmässa! Ska bli så jättekul! Massor med vuxentid och förhoppningsvis massor med härliga varor att sälja i butiken i höst!

Nu kan jag inte sitta här längre!
Måste bekämpa latmasken och sätta fart!

/Jess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)