fredag 28 november 2014

Separerar och det är så att man rodnar.

Nu har vi bakat lussebullar minsann! 

Det var kul...
Jag försökte mig på lite seriösa snurror, som jag sett så vackra på bilder...
Men dessa kladdbullar...
Man behöver inte ens ha min bakgrund (ha ha ha så lustig jag är;) ) för att fatta att det är något fel på fyllningen...
Snacka om separerad...
Inte blev de bättre av att gräddas heller..
Men I går de nog... Om svälten kommer hit och man måste offra sig...
Vill man inte äta kladdiga bullar fyllda med vitchoklad, kan man alltid hugga in på dessa...snoppar...
Nej just det... Den gjorde ju husbandet till svärmor...
Men det finns fler snoppar...knottriga snoppar...och..
Kisspölar... (Det är den degbiten utan russin... Ser ni väl!?)
Gott va! 
Det är ju roligt att de har fantasi, grabbarna...

Så nu är julstöket igång...utan piska...
Kolla vad fint det är i fönstrena nu!!
Ingen som kommer att märka ens att det är olika ljusstakar ju...

Ja så har vi det, denna sketna fredag...utifall ni undrade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)