tisdag 11 november 2014

På egna ben!

Så idag smällde det!
Nu ska det nya friskare livet hälsas välkommen! Vi ska bli friska och pigga! Bort med alla baskilusker! Ajmen!

Dax för juicernas intåg -detox dag 1.
Fram med råsaftcentrifugen! Jösses vad dammig den var... Att den verkligen kan samla så mycket damm där i skåpet! Ofattbart! Måste vara materialet den är gjord av...och knappast det faktum att den inte har använts på...ett...halvår...
Lite diskning och så är vi redo!
Frukostdrinken
Blåbär, äpplen, apelsin och yoghurt!
Tusan vad bra det är med råsaftcentrifug! Måtte jag inte "glömma" bort den igen!
Bara i med ingredienserna och vips! 
Supersmarrig smoothie till frukost!
Vi tre sjuklingar sörplade i oss den i ett nafs, och visst kände jag mig såååå nyttig! Fantastisk, det kom direkt, den känslan!

Sen var det dags att bege sig ut på egna ben. Ut i den stora världen igen, efter en vecka instängd i sjukstugan.
Känslan
Lite darrigt, men det gick!

Så hem igen. Dags för lunch!
Laddade råsaftscentrifugen med en stor näve babyspenat, äpplen, yoghurt, rapsolja, ingefära och lime.
Mumma! Till och med en mycket tveksamt man svepte i sig ett glas.
Sen åt vi hamburgare och tomatsallad i tortillabröd. Motivationen var på topp! Jösses vad pigga vi blir!


Sen däckade jag och Bråk-Åke mitt i Bonden Bloms räddningsförsök av kossans Rosas åfärd!

Kvällsmat! Blev helt veggiestyle!
Soppa med grönsaksbuljong, spetskål, lök, tomat, paprika och ärtor.
Till det en våffelgräddadscones fyllda med ost. Det va de kalorierna det... Men gott var det och inte ska vi gå ner i vikt heller!

Nu väntar kvällsjuicen. Den kommer att bestå av morot, äpple och ingefära... Sen sover man gott hela natten hoppas jag!

Kul att grabbarna gillar det med! Energi har dom i allafall...mellan febertopparna...

Sa jag att jag börjar bli snorig och lite tjock i halsen ??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)