måndag 10 november 2014

Detoxdax

Vi fortsätter även denna vecka i sjukstugan...
Besök hos doktorn gav lite mer hostmedicin åt killarna. Viruset få läka ut sig själv. Bara hoppas det hjälper nu och att vi alla blir friska snart.

Jag drömmer om mitt nya friska liv med nya böcker och doftljuset från #airwick som jag får testa genom Buzzador.
Lite mys i den sjuka regniga tillvaron

Planerar för utrensning av kroppen! Kan behövas efter alla dessa mediciner och piller jag fått proppat i mig på sista tiden. Tack lunginflammationen!

Vet inte om jag tror på sån här
Men just nu gör jag allt för att få kraften och orken tillbaka!
Bara skicka mannen på inköpsrunda ikväll så börjar vi i morgon!

Träningen får dock vänta ett par dagar till.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)