torsdag 27 november 2014

Så var hon igång igen!

Just nu handlar allt bara om de där julstjärnorna och adventsljusstakarna och julklappsinköp... Nästan så att man redan har tröttnat... trots att jag inte ens har börjat...
Trodde det skulle gå en hel vecka...MEN!!! Som jag bedrog mig!
Jag har ju varit sjuk lääääänge... Lunginflammationen vill liksom inte släppa taget om i riktigt än... Tror jag har fått en riktig beundrare där!
Småkillarna har varit lite halvhängiga som vanligt ett tag...och idag kom en riktigt snorig och hostig liten Bråk-Åke hem från förskolan och sa "- Mamma tror jag måste vara ledig morgon för jag är nog lite sjuk"... Pluttis! Klart han får vara ledig!
Mannen min, Husbandet, kom också hem från jobbet och mådde skit...Slängde sig på golvet framför kaminen och somnade...
Man varken hinner eller orkar liksom tänka på den stundande julen nu.
Här gäller bara att hålla näsan ovanför huvudet!

so tired . . .


Men för att pigga upp oss lite så har jag och Alfred börjat spåna på hans kommande 9 års kalas... Spännande!!!
Det kommer bli STORT och KUL och jag är taggad till tusen!!
Har jag sagt att sånt här gillar jag? Ja just det! Det har jag ju! Nämligen HÄR! ;) Det blev succé den gången, och nu ska vi toppa det!

Så istället för att vara en bra gruppmedlem och bidra till vårt projektarbete så jobbar jag på att fixa det allra bästa....


just det... Minecraft - kalaset ävva!!
Och eftersom det kommer vara mitt i mörka december så kommer det att innehålla ett besök i Nether... Spännande, eller hur!!
Antar att jag återkommer till detta längre fram...

Men mitt födelsedagsfirande då?????
Jorå...

Nu ska jag väcka Husbandet! Han  kan ju inte ligga där på golvet och häcka längre! Bråk- Åke har bajsat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)