onsdag 29 oktober 2014

Saker som...

Idag gör mig en aningen mer galen än vanligt!

- Förbannade hosta!

- Att man får vänta på svar så förbaskat länge... Fattar man inte att jag är en väldigt otålig typ??

- När man tittar ut och ser detta:
Grått och blöttt, grått och blött... Inte ens utsikten över dalen syns... Deprimerande.

- Men oj genom det fönstret såg man visst ut... Det gör man knappast genom de andra...
Ser ni skiten på fönstret? Ni kommer kanske ihåg att jag började ju tvätta fönstrena, för en, en o halv månads sen... Men som kom mannen och klagade på mitt resultat och sa att han skulle fixa.. Har han fixat?? Har någonting överhuvudtaget hänt? Näpp! Oväntat? Näpp! Borde jag sätta igång så där lite i smyg och putsa dom? Näpp!

- Tvättstugan, yehe... Går väl an, men att hitta det här...
Gör mig tokig!! Mannen min, återigen! Svettiga löparstrumpor, skitiga jobbarstrumpor... Så måste han bolla ihop dom, innan han lägger dom i tvättkorgen, eller jag menar på golvet... Rena strumpor bollas ihop och läggs i låda anpassad för rena strumpor! Skitiga strumpor läggs, utan någon direkt kontakt i tvättkorg för vidareåtgärder! Och det är inte den som ska tvätta som sja stå där och kladda med andras skitiga strumpor! Nää den personen ska bara kunna hiva in skiten i maskinen. Point made???

Nu ska vi till tandläkaren... Ge mig styrka! Storebror ska visa tänder och Bråk-Åke ska hänga med... Känner redan svetten lacka och huvudvärken molna...
Vill bara krypa ner i sängen och dra täcket över mig igen... Näää just det... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)